کسب مدارج عالی علمی همراه با تربیت دینی در مسجد نبی اکرم (ص)

جمعی از اعضای مسجد نبی اکرم (ص) میزبان آقای دکتر نادر حاجی زاده متخصص میکروبیولوژی بودند و از نزدیک در جریان آخرین موفقیت های علمی و کاری ایشان قرار گرفتند.

آقای دکتر حاجی زاده در دوران کودکی و نوجوانی در مسجد نبی اکرم (ص) در برنامه های مختلف این مسجد حضور فعالانه ای داشتند و به اذعان خود و والدین بزرگوارشان ایشان وجهه اجتماعی و دینی ویژه ای را در عرصه حضور در مسجد کسب نمودند که این ویژگی راه پیشرفت و کسب مدارج علمی را هموارتر نمود و به بیان خود آقای دکتر حاجی زاده مسجد نبی اکرم (ص) نقش دانشگاه را داشت و در تشکیل شبکه گسترده ای از دوستان و رشد ابعاد علمی خیلی موثر بود.

آقای دکتر حاجی زاده از نخبگان علمی کشور عزیزمان هستند که تحصیلات کارشناسی ارشد را در رشته میکروبیولوژی در ایران و مقطع دکترا را در یکی از شاخه های تخصصی زیست شناسی در سوئد سپری نموده اند و هم اکنون در یکی از شرکت های فعال بین المللی این کشور در زمینه صدور تاییدیه های استاندارد فعالیت می کنند و دارای 80 عنوان مقاله علمی و پژوهشگر برتر کشور هستند.

ایشان در این جلسه ضمن تشریح نحوه فعالیت های کاری و علمی در کشور سوئد تاکید کردند که در صورت ثبات شغلی و ارزش گذاری واقعی به این رشته در کشور خودمان ضمینه فعالیت های گسترده و تبدیل آن به وجهه بین المللی وجود دارد همچنانکه ایشان در کشور سوئد به عنوان یکی از پژوهشگران و مختصصان نمونه مطرح می باشند.

توضیح اینکه حضور چهره های ممتاز و نمونه علمی و کارآفرین در جمع اعضای مسجد نبی اکرم (ص) با هدف استفاده بهینه علمی از این شخصیت ها جزو برنامه های این مسجد به خصوص جلسه های تدبر در قرآن کریم است که در روزهای آتی نیز اجرا خواهد شد.